Spørsmål og svar

Generelle spørsmål

Er 0,5% alkohol alkoholfritt?

Svaret er ja. Ifølge alkoholloven skal alkoholfri drikk inneholde mindre enn 0,7 volumprosent alkohol. Drikk som inneholder fra og med 0,7 til og med 2,5 volumprosent alkohol, defineres som alkoholsvak drikk, og aldersgrensen for kjøp og salg er 18 år. I vår nettbutikk er alle drikker under 0,5% volumprosent alkohol.
Alkoholfritt øl og vin er i praksis alkoholfritt, men alle produkter som er gjennom en gjæringsprosess, for eksempel kefirmelk, brød og alkoholfritt øl, vil inneholde ørsmå mengder alkohol. Dette har ingen betydning og du kan trygt drikke alle drikker som er merket alkoholfritt hvis du skal kjøre bil eller er gravid.

Bestilling & levering

Hvor leverer dere?

Vi leverer i hele Norge hvor Bring tilbyr levering. Vi har ikke mulighet til å sende til utlandet.

Når leverer dere?

Vi pakker og sender så fort vi kan. Som regel lever vi innen 1-4 virkedager, litt avhengig av hvor i landet du bor.

Hvordan leverer dere? Kan jeg hente varene hos dere?

Vi sender alle våre ordre med Bring. Du kan velge mellom hjemlevering eller pakke sendt til hentested. Det er ikke mulig å hente varer fysisk fra vårt lager.

Hva koster frakt?

- Hjemlevering kr. 149,-

- Utlevering til postmottak kr. 99,-

Jeg har en rabattkode, hvordan bruker jeg den?

Etter du har trykket 'Gå til betaling' dukker det opp et felt i høyre kolonne på siden hvor det står "Har du en rabattkode? Skriv den inn her". Trykk på denne teksten, og et felt vil dukke opp. Her skriver du inn din kode. Deretter vil du se at beløpet endrer seg, så sant rabattkoden fortsatt er aktiv. Rabattkoder gjelder for øvrig aldri på tilbudsvarer og pakker/bundles som er satt ned i pris. 

Jeg ønsker å legge til flere varer i min bestilling

Hvis du nettopp la inn en bestilling og ønsker å legge til flere produkter på din ordre skal vi gjøre vårt ytterste for å få til dette. Det fordrer at ordren ikke er pakket og sendt fra oss enda. Send oss en e-post og ref. til ditt ordrenr. og hvilke produkter som skal legges til. Betaling kan gjøres via Vipps, husk å ref. til ordrenr. i meldingen.

Produktet er utsolgt. Når får dere inn mer? 

Send en e-post til hei@leske.no så skal vi finne ut av når produktet er tilgjengelig i vår nettbutikk igjen. 

Hvordan oppretter jeg brukerkonto i nettbutikken?

Det er enkelt og uforpliktende å ha en konto i vår nettbutikk. Fordelen er at du får tilgang til din ordrehistorikk og du slipper å legge inn leveringsinformasjon for hver gang. Du kan enkelt opprette konto fra vår hjemmeside ved å klikke på account/menneske-emoji øverst til høyre. Fyll inn din informasjon og trykk opprett. Eller du kan velge å opprette konto når du legger inn en bestilling. Da velger du "opprett ny bruker". Du vil ikke motta nyhetsbrev fra oss med mindre du melder deg på for det. Du kan også fint legge inn en ordre uten å logge på en konto.

Jeg ønsker kopi av ordrebekreftelse/faktura

Alle som legger inn en bestilling i vår nettbutikk vil motta en e-post fra oss med ordrebekreftelse. Hvis du ikke finner igjen e-posten kan vi sende deg den på nytt ved at du sender oss en e-post. Hvis du har brukerkonto på vår hjemmeside kan du du finne igjen tidligere kjøp der. 

Retur og reklamasjon

Jeg rakk ikke å hente pakken min og den ble sendt i retur.

Vi kan sende deg pakken på nytt mot at du betaler for frakt. Velg mellom hjemlevering eller post i butikk. Betal gjerne med Vipps, husk å ref. til ditt ordrenr og send oss en skjermdump av innbetalingen så sender vi pakken på nytt ved første anledning. Eller vi kan refundere deg beløpet til den kontoen som ble brukt til betaling. Vi refunderer ikke fraktkostnad. Obs! Hvis du har valgt Klarna må du ta direkte kontakt med dem for å få fakturaen kreditert. 

Jeg har fått tilsendt feil vare eller det mangler noe i min bestilling

Beklager så mye for at det ble rot i bestillingen din. Skriv til oss hva som ble galt så retter vi opp i det umiddelbart uten merkostnad for deg.

Pakken har blitt skadet i transport

Du behøver ikke å kontakte Bring, det tar vi oss av. Bare skriv til oss hva som har blitt skadet, legg med bilder og referer til ordrenr. Du kan velge mellom å få ettersendt nye varer, tilgodelapp eller refunsjon.

Min pakke er forsinket når kommer den?

Det skal normalt ta 1-4 virkedager å få varene levert. Når varene blir sendt fra vårt lager vil du få tilsendt en e-post med sporingslink hvor du kan følge med på hvor pakken befinner seg. Ta kontakt med oss hvis pakken din er forsinket. Vi kontakter transportselskapet for deg. 

Lurer du på noe annet? Ta kontakt her:

Villbrygg SKOG 330 ml
65,00 kr
Villbrygg SKOG 750 ml
189,00 kr
Villbrygg HAGEN 330 ml
65,00 kr
Villbrygg ENG 750 ml
189,00 kr
Villbrygg GLIMT 330 ml
49,00 kr